تحليل بازارهاي هدف صنعت گردشگري کشور

به گزارش ميراث آريا(chtn) و به نقل از روابط عمومي معاونت گردشگي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، از آنجايي‌که برگزاري گردهمايي‌هاي بين‌المللي از مهم ترين عوامل مهم برقراري و گسترش ارتباطات بين کشورها به شمار مي‌آيد، لذا نمايشگاه بين‌المللي جاذبه‌هاي گردشگري ايران با هدف معرفي فرهنگ و تمدن غني کشور، ارتباط مستقيم با صاحبان صنايع خدمات داخلي و خارجي، تبيين چشم انداز و فرصت‌هاي صنعت گردشگري و نيز تحليل استراتژيک بازارهاي هدف برگزاري مي‌شود.

نمايشگاه مذکور با وسعتي بيش از 4 هزار متر مربع در محل نمايشگاه بين‌المللي برج ميلاد با حضور گسترده بيش از 250 شرکت کننده داخلي و خارجي برگزار مي‌‌شود تا در اين فضا شرکت‌کنندگان حاضر از جمله مراکز اقامتي، دفاتر خدماتي مسافرتي، بانک، بيمه و صرافي‌ها، پايانه‌هاي مسافرتي خطوط هوايي و نيز شرکت‌هاي توليدکننده نرم افزار بتوانند طي چهار روز، يکم لغايت چهارم تيرماه، اهداف ذکر شده را وجه عملي بخشند.

گفتني است مجري نمايشگاه گردشگري برج ميلاد بخش خصوصي خواهد بود.

/106

انتهای پیام/

کد خبر 1389033132